Biežāk uzdotie jautājumi

Kā atrast auklīti/ģimeni?

Vispirms Jums ir jāpiereģistrējas mūsu portālā. Ej uz sadaļu "Reģistrēties".

Kāpēc vajag reģistrēties?

Reģistrējoties Jūs varēsiet izveidot savu anketu, kurā Jūs varēsiet sniegt sīkāku informāciju par sevi un pievērst citu uzmanību.

Kā var redzēt auklīšu/ģimeņu kontaktus, atsaukmes vai arī nosūtīt auklēm/ģimenēm vēstules?

Apskatīt kontaktus, atsauksmes un sūtīt vēstules var tikai reģistrēti VIP lietotāji.

Kāpēc kļūt par VIP lietotāju?

Jūs varēsiet sūtīt vēstules sev interesējošai auklītei/ģimenei.
Parastie lietotāji var tikai publicēt savas anketas un atbildēt uz saņemtajām vēstulēm.
60 dienas ir pietiekams laiks, lai ne tikai atrastu sev piemērotu auklīti/ģimeni, bet arī nepieciešamības gadījumā to nomainītu pret citu.
Jūs varēsiet redzēt atsauksmes par auklītēm!

Kā man būt drošam, ka portālā redzamās aukles un ģimenes joprojām ir aktuālas?

Katras aukles/ģimenes profilā Jūs variet arī apskatīties, kad Jūsu ieinteresējusī auklīte vai ģimene ir pēdējo reizi pieslēgusies E-aukle.lv portālam.
Reizi mēnesī auklītēm un ģimenēm, kas nav bijušas pieslēgušās E-aukle.lv portālam ilgāk par 1 mēnesi, mēs sūtam atgādinājumu, lai pārbauda vai anketa vēl ir aktuāla.
Auklītēm un ģimenēm, kas nav bijušas pieslēgušās ilgāk par 6 mēnešiem, mēs nomainām statusu uz neaktīvs (nav redzams meklētājā).

Kā kļūt par VIP lietotāju?

Pēc reģistrēšanās un pieslēgšanās būs redzams links "kļūt par VIP lietotāju", kuru nospiežot atvērsies forma, kuru aizpildot tiks uzģenerēts rēķins, kuru apmaksājot, mēs trīs darba dienu laikā pēc naudas parādīšanās kontā nomainīsim Jūsu lietotāja tipu uz VIP lietotājs un paziņosim Jums par to uz e-pastu.

Cik maksā VIP lietotāja status?

Lai kļūtu par VIP lietotāju, tas maksās 15 EUR par 60 dienām.

Vai man obligāti jāreģistrējas, ja es gribu būt VIP lietotājs, bet negribu veidot savu anketu?

Lai kļūtu par VIP lietotāju jāreģistrējās obligāti, bet Jūs savā profilā variet norādīt, lai Jūsu anketa netiktu publiski rādīta.

Ko man darīt, ja esmu samaksājis un pēc trijām dienām joprojām mans lietotāja tips ir "Bezmaksas" ?

Pārbaudiet vai esat aizskaitījis naudu un vai esat norādījis maksājuma mērķī uzģenerētā rēķina numuru. Ja esat aizmirsis norādīt rēķina numuru, atsūtiet mums e-pastu uz info@e-aukle.lv ar vārdu un uzvārdu no kura Jūs veicāt maksājumu.


Neatradi savu jautājumu?
Sazinies ar mums šeit.